Foto: LETA
Kailija Minoga atšķiras no vairuma popzvaigžņu – ar sava veida aristokrātiskumu, eleganci un valšķīgu grāciju reizē. Viņai dota tā mūsdienu popdīvām maz raksturīgā sievišķīgā māka saprast robežu starp neprātīgu, bet gaumīgu kiču un vulgārām pārmērībām. Iespējams, tas ir galvenais iemesls, kāpēc piektdienas vakarā piedzīvotais grandiozais šovs likās tik ļoti baudāms un valdzinošs.

Foto galerija

"A mnje lutše vsjevo ponravilasj sama Kaiļi," (Man tomēr vislabāk patika pati Kailija), teica kāds vīrs, stāvot bezgala garajā rindā pēc savām virsdrēbēm. Un nevar viņam nepiekrist, visā šajā krāšņo tērpu, dekorāciju un perfekti trenēto augumu parādē, mazā Kailija nepazuda, bet bija dieviete un pavēlniece visa šova garumā. Viņa bija gan mīlas nesēja Afrodīte, gan zelta ratos vergu vilkta Kleopatra, peldēšanas čempione un ūdens princese, kopumā uz skatuves parādoties septiņos dažādos tēlos.

Vadmotīvs jaunās turnejas šoviem meklējams Senās Grieķijas mitoloģijā ar mīlas dievieti Afrodīti centrā (Tieši tāds ir arī jaunākā Kailijas Minogas albuma nosaukums). Šī tematika bijusi dominējošā veidojot dekorācijas un stilizētus kostīmus fona vokālistēm un dejotājiem. Tomēr šova gaitā tematiski parādās gan Brazīlijas karnevāls, gan austrumu motīvi, gan kabarē un cirks. Kailijas jaunā izrāde ir pārpilna ar dažādiem kultūrcitātiem, no kuriem Botičelli "Venēras dzimšana" ir pats pamanāmākais. Mūsdienīgi tiek interpretēti dažādi simboli un pārfrazētas vispārzināmas vērtības. Piemēram, klasiskais "Diskabola" tēls pavisam dzīvs un pilnasinīgs uz skatuves, Gorgona Medūza ar čūsku matiem videoprojekcijās, tikai krietni skaistāka nekā to iedomājās senie grieķi, spārnotais zirgs Pegazs un pāri visam īsteni grieķisks ķermeņa skaistuma slavinājums.

Precīzi divu stundu garajā programmā, lai arī tā veidota tematiski piesaistīta jaunākajam albumam, bija iekļauti arī vairāki agrāko un pavisam agrīno albumu skaņdarbi. Pat no tiem laikiem, kad Kailija Minoga vairāk bija pazīstama kā puiciskā motociklu cienītāja no austrāliešu ziepju operas "Neighbours". Piemēram, izskan viņas pirmais singls 'Locomotion' – kaverversija 60. gadu hītam, kas Kailijas izpildījumā iznāca 1987. gadā un deviņdesmito gadu 'Confide in Me', manuprāt, visu laiku labākā Kailijas Minogas dziesma.

It kā smieklīgi, tomēr būtiski atzīmēt faktu, ka Kailija lielākoties dzied pati. Diemžēl līdz šim popzvaigžņu koncertos nereti nācies sadzīvot ar faktu, ka galvenā zvaigzne ir tik ļoti iesaistīta dažādos deju numuros uz akrobātikas trikos, ka visu muzikālo koncerta daļu 'izvelk' fona vokālistes. Tomēr šoreiz, tīkamā artistiskā saspēlē ar divām meitenēm - fona vokalistēm, karaliene ir Kailija.

Viņa ir izteiksmīga un koķeta sarunās ar publiku un, šķiet, savu izrādi nospēlē ar patiesu atdevi, atstājot koncerta apmeklētājus vienkārši apžilbinātus. Turklāt apžilbinātus ne tikai ar iespaidīgām skatuves konstrukcijām, ūdens šaltīm, lidojumu virs skatītāju galvām un neaptverami krāšņās tērpu parādes, bet arī ar skatuvisku harizmu un grūti vārdos definējamu sievišķīgu šarmu. Noteikti krāšņākais un profesionālākais šovs kādu pieredzējusi "Arēna Rīga".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!