Foto: Publicitātes foto

Radošā apvienība "Moodwork" no Latvijas iekļuvusi kompānijas "Talent House" un leģendārās rokgrupas "Queen" rīkotā videoklipu konkursa finālā, kura galvenā balva ir iespēja veidot oficiālo videoklipu dziesmai "Sheer Heart Attack", portālam "Delfi" apstiprināja "Moodwork" pārstāvis Arnis Aspers.

Kā lieciena informācija "Talent House" mājaslapā, konkursa finālistu vidū atrodams vēl viens Latvijas pārstāvis – Kārlis Kanders. Ar viņu pagaidām portālam "Delfi" neizdevās saznāties.

Kā stāsta Aspers, konkurss izsludināts, atzīmējot grupas "Queen" 40. jubileju. Sākotnēji savus darbus videoklipu konkursam pieteikuši vairāk kā 200 dalībnieki no visas pasaules. Pēc pirmās kārtas "Moodwork" iesniegtais darbs atrodas 23. vietā. Radošā apvienība šobrīd veido fināla darbu – klipu dziesmai "Sheer Heart Attack", kurš, ja uzvarēs konkursā, tiks atzīts par grupas "Queen" oficiālo videoklipu.

Dziesma "Sheer Hear Attack" tapa 70. gados un ir tās autora Rodžera Teilora ironisks veltījums tolaik tikko popularitāti guvušajai pankroka kustībai, kas nereti nesaudzīgi izsmēja "Queen", kā aizejošo laiku paliekas.

Dziesmai oficiāls videoklips nekad nav bijis, līdz šim plašākai auditorijai bijis pieejams vien dziesmas koncertieraksts.

Pirmajā kārtā dalībniekiem bija jāiesniedz vairāki jau iepriekš veidoti darbi, kurus finālam izvirzīja kompānijas "TalentHouse" žūrija, kā arī interneta balsojums. Savukārt otrajā kārtā iesniegtos – jau gatavos "Sheer Heart Attack" vērtēs grupas "Queen" dalībnieki, "Talent House" žūrija, kā arī notiks interneta balsojums, kas sastādīs 20% no fināla vērtējuma.

Kā stāsta Aspers, "Moodwork" darbs pie klipa filmēšanas Rīgā noslēdzies naktī uz trešdienu un šobrīd priekšā vēl klipa pēcapsrtāde un montāža. Klipu papildinās arī 3D animācija, ko "Moodwork" veido sadarbībā ar partneriem Vācijā.

"Moodwork" versijā par dziesmu "Sheer Heart Attack" būs redzami visi trīs "Queen" dalībnieki, kā arī Fredija Merkūrija siluets. Klipa galvenais varonis ir cilvēks ar divām sejām: bankas klerks – panks, kura ikdiena paiet uzvalkā, apkalpojot bankas klientus, bet pēc darba viņš novelk ienīsto darba apģērbu un sāk savu otro dzīvi.


"Moodwork" pārstāvis Arnis Aspers pauž, ka veidot klipu vienai no savām mīļākajām rokgrupām ir bijis liels izaicinājums. Turklāt veidot video šāda mēroga pasaules zvaigznēm ir katra kino profesionāļa sapnis. Arī iekļūšana fināla pirmajā desmitniekā būs liels sasniegums.

"Šobrīd darbu pie klipa finasējam paši. Izmantojam specifisku tehniku, kas ir dārga un arī prasme ar to apieties ir dārga," stāsta Aspers.

Darbi "Talent House" jāiesniedz līdz 21. septembrim, bet jau 22. septembrī sāksies interneta balsojums par labāko "Sheer Heart Attack" versiju. Uzvarētājs tiks paziņots 3. oktobrī.

Video, ar kuru "Moodwork" iekļuva "Talent House" un "Queen" konkursa finālā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!